Endelig er dagen kommet!!
Vi prøver oss med en fideratet lynsjakkturnering på 11 runder.Klubben dekker ratingavgiften. For å delta må du være medlem i en klubb tilsluttet Norges Sjakkforbund.
Kjell Ole kommer, Stein er bortreist, men vi håper du kommer! Kl. 19.00 på Jernbanemusikkens kulturhus.
Påmelding: Velkommen!
